Archive for February 10th, 2007

Hasil Yang Agak Lumayan

February 10, 2007

Ada berita baik dan perkara yang tak berapa sedap arinih..aku cerita perkara yang baik ajelah..Apa dia benda baik tu? Usaha aku membuahkan hasil. Aku dapat payment dari beberpa website. Walaupun agak rendah tapi agak membuahkan hasil setelah beberapa minggu bertungkus lumus membuat kerja yang nampak macam tak ada faedah langsung tapi at least aku dapat duit percuma dari internet..hasil dah nampak lah sekarang..ok..ni list senarai dari mana aku dapat duit..walaupun aku lambat update..tapi tu pun salah diorang..lambat masukkan duit ke e-gold aku. harap2 aku dapat rezeki lebih hingga hujung februari ni. nampak gaya aku kena 24 hours sampai hari khamis depan sebab, hanya sampai itu sajelah intternet kat rumah aku akan online 24 jam. Lepas itu akan berambus dari ruman no 9 ini..OK..nih list yg aku dah dapat tu..

1. Mylot ($31.12)
2. Thegreeennation forum ($4.00)
3. Hyipstalk.com ( $10.00)
5. Totalshares.com ($2.67)
6. Stable.com ($0.18)
7. Egoldtrust.com ($0.36)
8. Bidvertiser ($1.69)
9. sign-profit.com ($2.50)
10. look2earn ($0.24)

Ini je kot yang aku ingat. Nanti aku tengok balik. Patutnya dalam hujung bulan Januari hingga 8 Februari nih aku dapat banyak payment. Tapi lambat update. Nanti aku update semua benda yang aku dapat dari internet. Nampak macam kecik kan? Tapi berbaloilah dengan modal. FREE semuanya dan aku dapat dalam masa sebulan. Sebulan ini pun bukan hari2 aku wat..dan cukup akhir februari ini aku akan wat withdrawal ke Maybank aku..macam mana? Nanti aku bagitau caranya..

Kalau 2 hari yang lepas hati aku agak bercelaru..sekarang pun tgh bercelaru. Sakit di hati dan sakit di jantung sangat berbeza. Belum campur sakit kat otak lagi. aku tak tahu macam mana nak cakap. Aku tahu banyak penipuan dan banyak benda yang tidak diketahui oleh aku. Aku bersabar sahaja sekarang menantikan perkara sebenar terbongkar. aku tau dia cuba melindungi sesuatu..tak apa. hari itu akan tiba. daan aku pasti dia dan aku sedang berusaha ke hari itu. Aku pasti…aku percaya pada dia..Oklah..aku nak buat kerja sedikit. harap sangat dapat terus onlihe. tapi memandangkan badan aku bukan badan orang muda, terpakselah berusaha secara minimum. Tidak dapat macam dulu. Tapi aku cuba jugak..manalah tau kan. ada hasil jugak kadang2.

.http://www.emailcashpro.com

Ini program paid to read dari Singapore..